czwartek, 18 lipca 2013

Wywiad trzeci.

Maatko boska, myślałam, że szukanie ludzi do wywiadów będzie prościzną, a to się taka trudna sprawa okazała :(
Gdyby ktoś miał ochotę PISZCIE! 

~~*~~
Dzisiaj dość lajtowy temacik i miły dla każdego z nas czyli blogera. Prowadzenie strony internetowej to świetna zabawa, ale również i ciężkie chwile. Uwierzcie coś o tym wiem. Weronika pokrótce opowie nam jak to jest z nią i jej blogiem. 

Wywiad 3.
Prowadząca: Justyna Ostrowska.
Rozmówca: Weronika Probierz.
Temat: Blogowanie.

Justyna Ostrowska: Witam Cię Weroniko, zacznę od najprostszego pytania, co nakłoniło Cię do założenia bloga?
Weronika Probierz: Szczerze? Nudy. Rok temu pojęłam, że nie mam, co robić w wakacje, ponieważ miałam przesiedzieć je prawie całe w domu, więc pomyślałam - czemu nie?
Justyna Ostrowska: Co można znaleźć na twojej stronie i dlaczego właśnie to?
Weronika Probierz: Na mojej stronie można znaleźć stylizacje, nie kiedy także porady. Dlaczego? Sama nie wiem, rok temu ciągnęło mnie właśnie do tego.. To nie jest typowy blog modowy, bo także piszę tam o swoim życiu, więc nie powinno to nikogo tak bardzo znudzić.
Justyna Ostrowska: Masz, może miałaś, lub chcesz mieć jakieś plany związane z modą?
Weronika Probierz: Szczerze powiedziawszy to nie wiem. Kiedyś chciałam zostać projektantką mody (czyt. z 4 lata temu), ale już mi to przeminęło. Teraz bardziej ciągnie mnie do bycia piercerką i z dnia na dzień to coraz bardziej mnie fascynuje.
Justyna Ostrowska: Ile czasu i pracy musisz wkładać, w bloga?
Weronika Probierz: Różnie bywa. Co do postów, to piszę je od 10 do 15 minut, a tak ogólnie, to teraz w wakacje jestem prawie cały czas na komputerze, a bloga mam zawsze włączonego i coś przy nim ‘majsterkuję’.
Justyna Ostrowska: Czy miałaś jakieś nieprzyjemności dotyczące bloga, a może z drugiej strony jakieś miłe sytuacje?
Weronika Probierz: Codziennie zdarzają się miłe sytuacje związane z blogiem. Codziennie się coś na nim dzieje, co wzbudza we mnie uśmiech na twarzy. Dużo osób np. mi gratuluje takiego sukcesu, między innymi 1000 obserwatorów itp. Nieprzyjemności też się zdarzają, zawsze ktoś ma do mnie jakieś "ale" dotyczące mojego wieku i mojego zachowania.
Justyna Ostrowska: No właśnie. Jak udało Ci się dobić takiej liczby obserwatorów i wyświetleń strony?
Weronika Probierz: Myślę, że to tylko sprawa czasu i blogera /blogerki. Jeśli ta osoba pisze dość ciekawie, to po roku pracy (lub mniej!) nad blogiem na pewno zakwitną owoce.
Justyna Ostrowska: Dlaczego wybrałaś portal Blogger, i czy miałaś jakieś inne blogi?
Weronika Probierz: Nie miałam innych blogów, to mój pierwszy. A Bloggera wybrałam tylko dlatego, że słyszałam, iż jest dobry i taki najbardziej "na czasie”.
Justyna Ostrowska: Co powiedziałbyś osobie, która zapytałaby Cię jak dbać o bloga?
Weronika Probierz: Na pewno być aktywną na nim. Jest to pierwszy klucz do sukcesu. Jeśli będziesz pisać codziennie posty, to z czasem przyjdą obserwatorzy.
Justyna Ostrowska: Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?
Weronika Probierz: Chyba każdy bloger /blogerka miał kiedyś taką myśl. Tak, myślałam, ale dobrze, że nie przeniosłam tego w czyn.
Justyna Ostrowska:  I na koniec ostatnie pytanie. Jak bardzo chciałabyś się’ wybić’ na swoim blogu?
Weronika Probierz: Szczerze powiedziawszy to nie wiem. Moim największym marzeniem jest teraz dobić 100 tysięcy wyświetleń, mam nadzieję, że kiedyś się to spełni, a po tym.. Naprawdę nie wiem.
Justyna Ostrowska: Oczywiście życzę Ci wielkich sukcesów, od dawna przepadam za Twoim blogiem. Dziękuję za poświęcony czas.
Weronika Probierz: Bardzo mi miło. To była sama przyjemność.

Oto link do bloga Weroniki: modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na bloga. I ciekawy wywiad. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętajcie o zgłaszaniu się do wywiadów.