poniedziałek, 15 lipca 2013

Wywiad pierwszy.

A o to i pierwszy wywiad.
Jeżeli sądzicie, że kobiety sportu nie lubią i interesuje je tylko moda, to się bardzo mylicie. Kinga jest tego idealnym przykładem, mimo młodego wieku, jestem pewna, że nie jednego dorosłego fana sportu by oczarowała.

Prowadząca: Justyna Ostrowska.
Rozmówca: Kinga Kotlińska.
Temat: Sport.



Justyna Ostrowska: Witam Cię Kinga, masz dopiero 15 lat, a wiesz bardzo dużo o  sporcie, jak zaczęła się Twoja fascynacja ?
Kinga Kotlińska: Witam. Od małego oglądałam mecze z tatą i bratem na początku z przymusu, a później po prostu to pokochałam.
Justyna Ostrowska: Czyli nie masz żalu do rodziny? Jaki sport najczęściej oglądaliście?
Kinga Kotlińska: Nie mam, właściwie z biegiem czasu jestem im wdzięczna. Najczęściej była to piłka nożna.
Justyna Ostrowska: W jakim wieku, sama zaczęłaś zasiadać przed telewizorem przyglądając się zmaganiom sportowców?
Kinga Kotlińska: Jak zaczęłam rozumieć całe piękno sportu, miałam może około ośmiu lat, ale nadal wolę oglądać zmagania w towarzystwie niż samotności.
Justyna Ostrowska: Jakie dyscypliny zapadły Ci najbardziej w sercu?
Kinga Kotlińska: Jak już wspomniałam jest to piłka nożna, ale równie chętnie oglądam piłkę ręczną, siatkówkę czy tenis.
Justyna Ostrowska: A czy kiedykolwiek miałaś z nimi styczność? Trenowałaś? Może zbierałaś koszulki lub w inny sposób kolekcjonowałaś przedmioty związane ze sportem?
Kinga Kotlińska: Jak byłam mniejsza miałam całą książkę ze znaczkami w kształcie monet z portretami polskich reprezentantów. Do dziś mam notesik z autografami różnych piłkarzy. Przez pewien czas zbierałam też smyczki różnych polskich klubów. Posiadam również pamiątkową koszulkę, właściwie tata ją ma z autografami piłkarzy.
Justyna Ostrowska: Niesamowite zaangażowanie, zadam teraz najbardziej intrygujące mnie pytanie, czy to, że jesteś kobietą nie przeszkadza lub nie jesteś dyskryminowana przez płeć męską w czasie rozmów o sporcie?
Kinga Kotlińska: Wydaję mi się, że nie. Przekonali się może nie wszyscy, ale większość, że jednak jakieś tam pojęcie o tym sporcie mam.
Justyna Ostrowska: Na koniec jeszcze dwa pytania, wymień proszę paru Twoich ulubionych sportowców.
Kinga Kotlińska: Neymar, Fernardo Torres, Zlatan Ibrahimovic, el Shaarawy, Mario Balotelli, Usain Bolt. Jeśli chodzi o polskich sportowców to Łukasz Piszczek, Jerzy Janowicz, Maja Włoszczowska, Marcin Robak.
Justyna Ostrowska: I ostatnie. Jesteś tolerancyjna dla drużyn, którym nie kibicujesz?
Kinga Kotlińska: W pewnym stopniu na pewno. Chociaż... W nerwach czy też żartach potrafię powiedzieć niekoniecznie miłe słowa, ale również nie sprawia mi problemu przyznania, że drużyna, której nie lubię zagrała dobre spotkanie, rundę czy nawet sezon.
Justyna Ostrowska: Dziękuję Ci za poświęcony czas i rozmowę. Jak widać kobieta na temat sportu ma równie dużo do powiedzenia co mężczyzna.
Kinga Kotlińska: Również dziękuję.

3 komentarze:

  1. Bardzo estetyczny blog ;]
    Fajnie, że robisz to co lubisz i spełniasz swoje marzenia ;]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wygląd bloga. Wywiad też przypadł mi do gustu ;)
    Fajnie,że Kinga ma taką pasję, też lubię sport :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad! Mam nadzieję, że będę obserwował Twój rozwój na tym blogu! Obyś była kiedys dobrą dziennikarką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętajcie o zgłaszaniu się do wywiadów.