wtorek, 23 lipca 2013

Wywiad szósty.

Uzależnienie, jedna z najgorszych rzeczy jakie mogą się przytrafić. Jeżeli sądzisz, że tylko papierosy i alkohol niszczą życie, niestety się mylisz. Blanka nie może żyć bez seksu i niższej wagi, jak się w tym odnajduje, dowiedz się sam.

Wywiad 6.
Prowadząca: Justyna Ostrowska.
Rozmówca: Blanka ---
Temat: Uzależnienia: Seks, odchudzanie się.


Justyna Ostrowska:
 Co powoduje, iż jesteś pewna, że seks i mania odchudzania stały się Twoim uzależnieniem?
Blanka: Ciągle o tym myślę. Jestem niezadowolona z wagi albo z seksu, chcę więcej. To co do tej pory miałam sobie za cel, teraz jest głupie, i postanawiam sobie coś większego.
Justyna Ostrowska: Czy oba te nawyki idą ze sobą w parze? Czy odchudzasz się dla lepszego stosunku, czy uprawiasz seks żeby odwrócić uwagę od odchudzania?
Blanka: Hm... I tak i nie. Z początku byłam uzależniona tylko od seksu. Potem wpadła mi do głowy myśl, że mogę być niewystarczająco atrakcyjna dla partnera. Zaczęłam się drastycznie odchudzać, aż wreszcie i to stało się moją manią.
Justyna Ostrowska: Czy w lustrze widzisz się grubsza, niż w rzeczywistości, czy taka sama, tylko nie jesteś zadowolona z tego co widzisz?
Blanka:Kiedy na siebie patrzę, ciągle nie jestem zadowolona z wyników odchudzania. Zbyt gruba. Muszę jeszcze schudnąć. I tak na okrągło. Podobnie jest, kiedy się ważę. Myślę, że jeżeli udało mi się zdobyć taką wagę, uda mi się ją zmniejszyć.
Justyna Ostrowska: Ile aktualnie ważysz?
Blanka: 43 kg przy wzroście 173 cm.
Justyna Ostrowska: Korzystałaś kiedyś z pomocy lekarza?
Blanka: Nie. Nie przepadam z nimi. I im nie ufam.
Justyna Ostrowska: Czy masz wstręt do jedzenia? Jak wygląda Twój przeciętny dzień jeżeli chodzi o posiłki?
Blanka: Tak, mam wstręt do jedzenia. Jem tylko posiłki zdrowe, w małych, ale częstych porcjach. Zawsze jem co innego - zależy co mam do dyspozycji w lodówce. Ale na śniadanie zawsze muszę zjeść jogurt. To dla mnie podstawa, na początek dnia.
Justyna Ostrowska: Czy uważasz się za anorektyczkę? Jeżeli nie myślisz, że przekroczysz kiedyś dozwoloną granicę?
Blanka:Nie za anorektyczkę. Raczej... pro-ana. Tak, Ana jest moją bliską przyjaciółką. Zapewne taką granicę przekroczę, ale na pewno przyjaciele mnie z tego wyciągną.
Justyna Ostrowska: Jak często uprawiasz seks?
Blanka:Niemal codziennie. Są i takie dni, kiedy robię to przez cały czas, zmuszając do tego partnera, który chciałby to zakończyć. A i tak mnie to nie satysfakcjonuje.
Justyna Ostrowska: Czym objawia się chęć uprawiania go? W jakich okolicznościach czujesz najczęściej potrzebę i jak wtedy reagujesz, zawsze masz 'pod ręką' partnera?
Blanka: Najczęściej kiedy jestem zmęczona, znużona albo w długim stresie. Równie często tak po prostu, nawet od razu po obudzeniu. Odczuwam wtedy mrowienie w okolicach intymnych i lekkie podniecenie, niedosyt.Niestety nie zawsze mam do swojej dyspozycji partnera. Widzimy się przez tylko część dnia i noc. Nie często ma ochotę na igraszki, jest zmęczony i woli odetchnąć. Wiele razy zdarzało mi się go zdradzać, ale mi wybaczał i częściej mnie zaspokajał - potem jakby się mną znudził, a ożywia się tylko kiedy usłyszy pogłoskę, że kręcę z innym.
Justyna Ostrowska: Myślisz, że będzie z Tobą już zawsze mimo Twojego uzależnienia i lekkich skoków w bok?
Blanka: Nie. Obawiam się, że znajdzie inną, ja będę dla niego... za trudna. Myślę, że się mną zmęczy. Coraz częściej się zastanawiam, czy go nie zostawić, nie ranić, tylko żyć bez związku, robić szybkie numerki kiedy chcę, kiedy potrzebuję.
Justyna Ostrowska: Jeżeli tak często uprawiasz seks, jest duże prawdopodobieństwo zajścia w ciąże, nie boisz się tego?
Blanka: Nie. Nawet się nie zabezpieczam. Jestem bezpłodna.
Justyna Ostrowska: To bardzo przykre, chcesz mieć dziecko w przyszłości?
Blanka: Nie zamierzam. Nie lubię zobowiązań, a dzieci trzymałyby mnie w domu, ograniczały możliwości.
Justyna Ostrowska: Jak bardzo uzależniania przeszkadzają Ci w normalnym życiu?
Blanka:  Oj, bardzo. Dużo ludzi, którzy dowiadują się o moim uzależnieniu od seksu, uważa mnie od razu za puszczalską. Dziękuję bardzo - koniec znajomości. Co do odchudzania, jest chyba gorzej - mam tylko jedną przyjaciółkę (nie licząc tych poznanych w internecie, które też mają takie uzależnienia). Reszta dziewczyn reaguje na moją wagę tak, że wyzywają mnie od głupców, bluźnią, przeklinają. Uważają, że siebie wyniszczam. Jeżeli nie przechodziły tego, co ja, jeżeli nie uważają tego za pasję - albo chociaż mnie nie szanują - niech idą do diabła.
Justyna Ostrowska: Mam nadzieję, że znajdziesz kiedyś jednak mężczyznę, z którym ułożysz sobie życie, a uzależniania nigdy nie będą miały na Tobie tak dużej przewagi aby Ci zaszkodzić. Życzę Ci również abyś kiedyś z tego wyszła i mogła się cieszyć sobą taka jaka jesteś. Dziękuję Ci za poświęcony czas.
Blanka: Ja również dziękuję. Fajnie było komuś o tym powiedzieć, na szerszą skalę.

14 komentarzy:

  1. bardzo interesujący :)
    powodzenia życzę w kierunku dziennikarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć !
    Bardzo mi się podoba inicjatywa, z jaką wyszłaś do ludzi a mianowicie publikowanie 'niepopularnych' wywiadów.
    Może zechciałabyś przeprowadzić wywiad z fotografem mieszkającym w Danii? :)

    Jeśli tak, to odsyłam na moją stronę www.knapekblog.pl

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyoo... mogłabym się zgłosić do wywiadu ? 28397494. Byłoby mi miło jeślibyś się zgodziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://oceny-ocenialnia.blogspot.com/

    Jest już ocena bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się zgłosić do wywiadu :)

    kociak.wilk2@gmail.com

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://sweetdreams121.blogspot.com/

    Zostałaś nominowana w zakładce nominacje ^^ do LBA
    (na samym dole szukaj)

    Gratuluję


    + ja chcę się zgłosić do wywiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym udzielić Ci wywiadu ale jestem kiepska jeśli chodzi o tematy więc może zaproponuj jakieś i coś wybiorę? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temat wywiadu, Ty musisz podać przecież skąd ja mam widzieć, o czym mogłabyś mi opowiedzieć.

      Usuń
  8. Hej :) Twój blog otrzymał właśnie recenzję: http://trochekrytyki.blogspot.com/2013/08/ocena-nieslawne-wywiadyblogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wywiad. Szkoda, że nie zadałaś pytania na temat AIDS lub infekcji...wiadomo jakich infekcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, pamiętajcie o zgłaszaniu się do wywiadów.